Evigt Ung

För litet intresse - Därför blev det inget Evigt Ung för föreningens medlemmar

WERMLANDSOPERAN, Stora scenen
Söndag 4 november kl 16.00

På begäran så sätts åter Evigt Ung upp, denna gången på Stora scenen. Missade du den sist är det läge att se den nu. Och du som redan sett den, visst skall det bli kul att se den igen?

”Året är 2052 och teaterverksamheten på Wermland Opera har lagts ner sedan 10 år. Huset har nu blivit ett äldreboende och vi får träffa några av Wermland Operas sångare, som i början av 2000-talet hade stora framgångar med föreställningar som La Bohème, Rigoletto och Sunset Boulevard. Sångarna som vägrar att bli gamla, bor i sina loger, använder sina scen-kostymer och sin gamla rekvisita”

Biljettpris 300 kr för medlem (ord.pris 350 kr).
Vi har preliminärbokat 25 stycken biljetter. Först till kvarn.
Anmälan till expeditionen 054-21 74 74 senast 11/5. Inbetalningskort skickas ut från expeditionen och skall betalas senast 25/5.