Rehabresa till Pärnu - för nionde gången!

Nu är det dags för en ny resa!

Den nio dagar långa resan till Pärnu, Estland, startar måndag den 24 februari 2014. Vi reser med andra ord en tid då vi kanske känner av våra besvär lite mer än vanligt.

Vi bor på Hotell Tervis, ett hotell som nu renoverats till stor del.

Priset är 5 495 kr/person för boende i dubbelrum/hytt, 6 695 kr/person i enkelrum/hytt och 6 995 kr/person för del i svit/hytt.

(Reservation för prisändring).

I priset ingår bussresa, båtresa (hytt utan fönster på däck 5, 8 eller 9) samt bussresa till Pärnu. Läkarundersökning samt 2 st läkarkonsultationer ingår och likaså 18 st behandlingar. Förutom det ingår 3 måltider dagligen (måltider på båten ingår inte (buffé 250 kr och frukost 91 kr), som kan bokas vid resebeställningen).

I priset ingår även morgongympa, Qi-gong, tillträde till simbassäng, 5 olika bastuer, bubbelpool och japanskt bad.

Bussen och busspersonal finns med hela veckan. Utflykter görs med buss och guide, t.ex en halvdag i Tallins Gamla stan.

Du som vill veta mer om resan går in på www.petersbuss.se eller ringer 0563-813 31.

Anmälan görs till expedition på tfn: 054-21 74 74

(glöm inte att tala om hur du vill bo, om du behöver särskild kost, samt boka måltider på båten).

Vi har 20 bokade platser fram till den 15 december. Först till kvarn gäller. Ev kan fler platser bokas genom Peters Buss.

Tips! Bidrag till rehabresan kan sökas från olika fonder, expeditionen har förteckning på några fonder.

På sidan 15 i medlemsbladet hittar du en rapport från vår senaste resa till Pärnu.