Rapport - Rehabresa till Pärnu

Rehab resa till Pärnu, hösten 2013
Väl framme i Tallinn fortsatte färden mot Pärnu och det var här och nu jag förstod att vi hade ett livs levande historie- och uppslagsverk till busschaufför. Redan innan vi kommit fram till vår destination spred han med sitt kunnande resglädje och förväntan.

Efter besök hos läkaren fick vi så våra behandlingar bestämda och kunde även köpa till både andra behandlingar och prover till vad jag tyckte var skäliga priser. I priset för resan ingick 18 behandlingar vilket för mig räckte mer än väl. Som hotellgäster fick vi också utnyttja en stor pool, olika bastualternativ (ånga, salt mm) samt japansk liten pool med hett vatten (där låg jag ofta).

Med på resan var Irene och Anette, 2 av våra styrelsemedlemmar, som tog hand om oss alla på ett fantastiskt sätt, en stor eloge till er båda.

Så till alla ni som funderar på denna resa, säger jag: RES!

Ett stort tack till vårt fantastiska resebolag Peters buss. Peter förgyller och ställer upp för sina resenärer på ett aldrig förut upplevt sätt.

Agnetha Jonsson ordförande