Selma Spa Sunne 2017

Välkommen till Reumatikerföreningen Karlstad!

Karlstad har ny hemsida!

Från och med nu hittar du aktuell information om föreningens aktiviteter på den nya sidan istället. Du hittar den här

Efterlysning: webbredaktör!

Så gott som hela vår verksamhet drivs av eldsjälar som jobbar ideellt. För tillfället har vi inte nån webbredaktör och därför uppdateras inte hemsidan. All information finns dock på facebook. Är du intresserad av att ta dig an vår hemsida så kontakta vår expedition 054-217474 eller reuma.kd@gmail.com

Sommarfest!

Välkommen på sommarfest! Fredag den 15/6 kl 14 på Träfotere, Hynboholm. Vi bjuder på mat och Carlzons står för underhållningen! 75:-/pers (100:- för dig som inte är medlem). Anmälan senast 7/6 till exp på tfn 054-21 74 74.

Sommar

Paraffinbad

Föreningen erbjuder Paraffinbad till en kostnad av 20:-/tillfälle. Vårterminen är slut men vi drar igång igen efter sommaren.

mars 2017

Sommarresa

Kom ihåg att anmäla dig till vår sommarresa till Karlskoga-Nora-Lindesberg tisdag den 5/6!